Radionice o digitalnom marketingu osnažile kapacitete članova Mreže BOND za digitalno tržište

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Udruga Mreža BOND organizirali su za članove Mreže BOND niz radionica iz područja digitalnog marketinga „Content marketing kao generator prometa“. Radionice su održane na Plitvičkim Jezerima, u Kninu, Požegi i Samoboru te su okupile stotinjak predstavnika poduzetničkih potpornih institucija, članova Mreže BOND.


Cilj radionica bio je članovima Mreže BOND omogućiti bolje razumijevanje digitalnog tržišta i osposobiti ih za kreiranje strateški osmišljenog sadržaja koji će imati najveći doseg do njihove ciljane publike, a to su potencijalni korisnici – poduzetnici.


Radionicu je vodila Barbara Slade Jagodić koja je sudionicima radionice pojasnila ulogu oglasa i društvenih mreža u B2B i B2C komunikaciji, PUSH i PULL marketing, važnost vlastite internetske stranice za povećanje prometa, način produkcije sadržaja za internetske stranice i društvene mreže te sadržajni dio SEO optimizacije internetske stranice. Na konkretnim primjerima, polaznici radionice su upućeni u sadržaj kvalitetne i jasne objave koja će u najkraćem roku zaokupiti pažnju publike te doprijeti do ciljane skupine.
Tako su članovi Mreže BOND mogli doznati kako uskladiti vizual i tekst u objavi na društvenim mrežama, kako nazvati službenu Facebook stranicu, osmisliti naslov teksta te na što staviti fokus u sadržaju teksta te u konačnici, kako mjeriti uspješnost objave. Također, okupljeni su dobili korisne savjete kako najreprezentativnije urediti početni profil na društvenim mrežama, osobito onim koje su usmjerene na poslovnu zajednicu, poput LinkedIN društvene mreže.

Barbara Slade Jagodić jedna je od prvih web novinarki, blogerica i “digitalaca” u Hrvatskoj, s bogatim iskustvom rada na gotovo svim online medijskim platformama. Nakon rada na online portalima i pozicije glavne urednice Jutarnji.hr, sadržajem se nastavila baviti u korporativnom svijetu u sektoru komunikacija, gdje se susreće sa sadržajnim marketingom. Danas je vlasnica agencije Slade za SEO optimizaciju i content marketing te pomaže svima koji žele iskoristiti web i društvene mreže za komunikaciju s ciljanim skupinama, neovisno radi li se o pojedincima, tvrtkama ili institucijama.