ZAGREB, 9. srpnja 2019. – Niz jednodnevnih specijalističkih edukacija namijenjenih članovima mreže BOND, u organizaciji HAMAG-BICRO-a i BOND tima, nastavljen je šestom po redu edukacijom, posvećenoj temi „Digitalni marketing“. Edukacija je izazvala velik interes među djelatnicima poduzetničkih potpornih institucija iz cijele Hrvatske te su se odazvali pozivu u velikom broju, motivirani željom za dodatno stručno usavršavanje, ali i umrežavanje.

Digitalni marketing iznimno je važan dio poslovne strategije svake moderne tvrtke jer se njime postižu izvrsni rezultati te povoljan omjer uloženog i dobivenog. Na raspolaganju su brojni kanali i mogućnosti koje pruža digitalni marketing, kao što su SEO, društvene mreže, internet oglašavanje i content marketing.

Polaznici edukacije su upoznati s najvažnijim trendovima i mogućnostima koje pruža oglašavanje putem tražilica i društvenih mreža, kao i s ostalim online aktivnostima koje im mogu pomoći pri njihovom poslovanju te savjetovanju poduzetnika.

Na edukaciji je sudjelovalo ukupno 59 predstavnika 37 poduzetničkih potpornih institucija iz različitih županija Republike Hrvatske.