Održana edukacija o istraživanju tržišta i analizi potrošača
ZAGREB, 11. srpnja 2019. – Osmom po redu edukacijom na temu „Istraživanje tržišta i analiza potrošača“, zaključena je prva etapa jednodnevnih specijalističkih edukacija za poduzetničke potporne institucije uključene u mrežu BOND, prije kraće ljetne stanke.
Prikupljanje kvalitetnih podataka o tržištu i dobivanje informacija o potencijalnim potrošačima od iznimne su važnosti prilikom odlučivanja i rješavanja problema tržišnog poslovanja. Kvalitetne informacije pružaju poduzetnicima bitne smjernice za daljnje korake prije poduzimanja daljnjih poslovnih aktivnosti. Tržište je dinamično, kontinuirano podložno promjenama, dok se navike i zahtjevi kupaca mijenjaju, dolaze novi konkurenti. Stoga su svježe i provjerene informacije od krucijalne važnosti za uspješno poslovanje.
U okviru ove edukacije, polaznicima je prikazano koji im alati i metode stoje na raspolaganju za provođenje tržišnog istraživanja kao važnog segmenta poslovnog upravljanja. Znanja stečena ovom edukacijom polaznici će moći primijeniti prilikom savjetovanja i pružanja podrške poduzetnicima pri odabiru izvora i načina prikupljanja adekvatnih informacija o tržištu i ciljanim skupinama.
Edukaciji su prisustvovali predstavnici 22 poduzetničke potporne institucije.