HAMAG-BICRO i Udruga mreža BOND organizirali su tijekom svibnja ove godine ciklus radionica za poduzetničke potporne institucije u okviru usluge Savjetovanje poduzetnika u rastu i razvoju. Radionice, u okviru projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija putem HAMAG-BICRO-a“ – BOND 2, održane su u Zagrebu, Opatiji, Petrčanima, Šibeniku i Baškoj Vodi, a prisustvovalo im je više od 330 predstavnika poduzetničkih potpornih institucija, članica Mreže BOND.

Na prvoj trodnevnoj radionici u Zagrebu, od 4. do 6. svibnja 2022. godine govorilo se o organizaciji rada nabave i logistike na primjeru proizvodnog poduzeća, organizaciji rada proizvodnje i prodaje te planiranju i mjerenju rezultata. Radionicu je održala Dubravka Lacić, osnivač i direktorica poduzeća Basis d.o.o.

U okviru druge faze projekta BOND započele su radionice savjetovanja poduzetnika u rastu i razvoju, čiji smo sadržaj osmislili u suradnji s članicama Mreže BOND. Kroz 14 dana intenzivnog programa, iskusni stručnjaci im pružaju dodatna znanja, koja će primjeniti prilikom savjetovanja poduzetnika i dati im smjernice za osnivanje poduzeća ili za unaprjeđenje svog poslovanja”, istaknula je Magdalena Dovečer iz HAMAG-BICRO-a, voditeljica projekta BOND.

Pravni oblici poduzetništva i zakonodavni okvir, izrada poslovnih planova i budžeta te financijsko izvještavanje bile su teme trodnevne radionice u Opatiji od 10. do 12. svibnja. Radionice je vodila Iva Grković, mag.oec., osnivačica i direktorica poduzeća InBIRO računovodstvo i revizija d.o.o.

Zašto rastom poduzeća odnosi među zaposlenicima postaju sve kompleksniji, koja je razlika između vizionarskog stila upravljanja, stila nametanja tempa ili stila “nemiješanja” te kako na poslovanje utječu insourcing i outsourcing, članovi Mreže BOND doznali su na radionici u Petrčanima od 16. do 18. svibnja, a koju je održala Dubravka Lacić, mag. oec. Trećeg dana radionice predavanje na temu strateškog upravljanja prodajom održala je Ivana Šuto, stručnjakinja za financije i organizacijski razvoj s višegodišnjim iskustvom rada u korporativnom sustavu i medijima te međunarodnim edukacijskim iskustvom. Tako su članovi Mreže BOND, između ostalog, mogli doznati zašto je važno delegiranje, kako uspostaviti stabilan sustav prioriteta prema principu poluge, koje su tri ključne prednosti uvođenja procesa i poslovnih funkcija u organizaciju, kako upravljati promjenama te koji su rizici otpora i navika.

Strateško poslovno planiranje, što je poslovni plan i zašto je neophodan za svaki poslovni pothvat, analiza financijskih rezultata, unapređenje poslovnih procesa, ključni principi za uspješno upravljanje poslovnim procesima, vođenje projekata i praćenje rezultata, teme su radionice, koju su HAMAG-BICRO i BOND tim, u okviru savjetovanja poduzetnika u rastu i razvoju, organizirali 25. i 26. svibnja u Šibeniku, a koju je održala univ. spec. oec. Mihaela Balić, direktorica tvrtke Bomis d.o.o.

Razmjenu znanja i iskustava te međusobno umrežavanje članova Mreže BOND nastavili smo na radionici o digitalnom marketingu i istraživanju tržišta, od 30. svibnja do 2. lipnja u Baškoj Vodi. Prof. dr. sc. Neven Šerić na konkretnim primjerima sudionicima je pojasnio koje su osobine dobrog brenda, kako osmisliti dobar marketinški plan i komunikacijsku strategiju te kako identificirati konkurenciju i napraviti kvalitetnu analizu potrošača.

Posljednji dan radionica bio je posvećen temi digitalnog marketinga u okviru koje je Mihaela Balić, univ. spec. oec. sudionicima pojasnila potencijal i mogućnosti društvenih mreža za širenje ključnih poruka ciljanoj publici. Prikazala je doseg i popularnost svake društvene mreže zasebno, potaknuvši raspravu i razmjenu iskustava među sudionicima.

Mjesto održavanja